poniedziałek, września 06, 2004

Pustka

Żyjesz bo myslisz ze jestes soba
Yen - tak to ja, to on - krzycza
Co za czlowiek, czemu jestem sam?
I czemu jest tak pusto wokolo
Estrada nicosci, estrada mojego ja

Jak odejsc? czy odchodzic?
Erotyka niepewnosci i strachu
Sam stwarzam pozory i zabijam
Tego siebie, ktory mna nie jest

Dlaczego? dlaczego tak musi byc?
Obcy dla siebie, dla Ciebie. Dlaczego?!?!

Dusza czy moze wyrzuty sumienia?
Umieram bo pamietam i pamietam by umierac,
Pragne czegos, nie wiem czego
Yen... pragne byc soba


Taki mam dzisiaj dzien refleksji, pomalu wszystko sie wyjaznia i nie jest tak pieknie, wcale nie jest pieknie. Draze to zycie jak pasozyt i nic konstruktywnego na mojej drodze sie nie pojawia. Jestem tylko ja i monotonia uplywajacego czasu......

Dzizes, smutne to...